15 Nisan 2009 Çarşamba

Wealth Yöntemi

Wealth Programlar:

Bunun da tek yolu wealth programlardan geçiyor. Bunun için de iyi ingilizce şart demiştim. Fakat bir istisna dışında. Parababası isimli bir wealth paketi olan eğitim seti tamamen Türkçe. Programın ismi ve web sitesindeki rakamlar bana güven vermese de Türkçe olması dolayısıyla bir şans verilebilir diye düşünmüştüm. İncelediğim kadarı ile de önyargı ile yaklaştığımı farkettim. Neyi nasıl yapacağınız konusundaki anlatımlarının Türkçe olması ve videolu anlatımları her şeyi son derece kolaylaştırıyor. Ve tabi ki Ingilizce reklam metinleri. Programın yapımcısı, herkesin ingilizce bilmediğini göz önünde bulundurarak, ürünlere göre uyarlayabileceğiniz ingilizce satış metinlerini de paketin içine dahil etmiş.

En azından programı alıp incelerseniz, yukarıda da içeriğinde neler olduğunu anlatmaya çalıştığım wealth programlarının içeriğinde ne var sorusunu aklınızda netleştirebilirsiniz.

Yine bir hatırlatma yapmakta fayda var:

Wealth programı aldıktan sonra extra başka şeyler için giderimiz olacak mı? Evet olacak. Örneğin reklam giderleri, web sitesi kurarsanız bu siteye harcayacağınız giderler gibi.
Tabi program içerisinde hiçbir ücret ödemeden reklam yapma ile ilgili bilgiler de yer almakta. Programı aldıktan sonra anlatılan yöntemleri kullanarak 1 ay içerisinde bu extra giderleri fazlasıyla karşılamış olursunuz.

Bana şu posta adresinden ulaşabilirsiniz: bilgi@e-kazanclar.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder