2 Mayıs 2009 Cumartesi

Sorulara Yanıtlar

Arkadaşlar gelen maillerden ve sorulan soruların içeriğinin hep aynı olması nedeniyle bu yazıyı yazmaya karar verdim. Sorulan soru hep aynı. Dolayısıyla da her defasında aynı şeyleri anlatıp söylemek biraz zaman kaybı gibi geldi bana.

Lütfen bunları okuduktan sonra, eğer halen cevap bulamamışsanız benimle irtibata geçin.

Internet üzerinden kazanç mümkün mü? (Evet bunca yayınladığım yazıdan sonra bile halen bunu soranlar oluyor.)

Evet mümkün. Hem de düşündüğünüzden çok daha kolay bir biçimde.

Parababası'nda neler anlatılıyor?

Internet üzerinde gerçekleşen (ki günde yüzbinlerce alışverişlerden gerçekleşiyor) satışlardan nasıl para kazanacağımız adım adım ve Türkçe olarak anlatılıyor.

Yani nasıl?

Parababası eğitim seti size google'ı ve diğer siteleri kullanarak her gün onlarca defa yaptığınız işlerden para kazanmanın yöntemlerini göstererek bunu yapıyor.

Kazancım ne olur?

Buna kesin bir şey söylemek elbette imkansız. Efendim 24 gün sona hesabınızda 681.44$ olacak demiş olsam, hem yalan söylemiş olurdum, hem de bu blogu hazırlama amacıma ters düşerdi. Bu yüzden net bir şey söylemem imkansız, ne de olsa müneccim pastası yemedim ;)

Nasıl güveneceğim?

Eğitim setini alırsınız, denersiniz, 2 ay gibi uzun bir süre içerisinde memnun kalmadım derseniz paranızı geri alırsınız. Bu kadar basit.

Genel sorulan sorular ve cevaplarını buraya yazdım, bunları okumadan bu tarz sorular göndermeyin lütfen.

Bilgi için: bilgi@e-kazanclar.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder